Dobry handlowiec

Dobry handlowiec sprzeda to, czego inny nie weźmie za darmo. Szkolenia dla handlowców.

Żyjemy w świecie konsumpcjonizmu. Ludzie kupują różne towary, często nie wiedząc, dlaczego. Zadaniem współczesnego handlowca jest nie tylko prawidłowe eksponowanie produktu, podkreślenie jego zalet i wepchanie go klientowi – o nie! To jest raczej końcowa faza całego procesu. Najważniejsze jest wytworzenie potrzeby u klienta. Potrzeby, z której on jeszcze nie zdaje sobie sprawy.

Zastanówmy się, jak wiele produktów, które na co dzień używamy, jest nam tak naprawdę potrzebna. Większość to zbędne gadżety – innowacyjne wieszaki na ubrania, innowacyjne noże czy niespotykane nigdzie słuchawki bezprzewodowe. Klienci jednak uwielbiają posiadać coś, czego nie posiada nikt inny, co jest modne, praktyczne i niepodrabialne – tak właśnie należy przedstawiać nasze produkty.

Ale to wszystko oczywiście nie jest takie proste i nie ogranicza się do jednej rady. Dlatego warto wziąć udział w szkoleniu dla handlowców: https://grupa-kreatywna.pl/szkolenia-otwarte/szkolenia-dla-handlowcow-poszukiwanie-klientow

Takie szkolenia ułatwiają pozyskanie klientów. Przykładowa sytuacja z życia: dzwonisz do klienta, klient Cię zbywa nie chce z Tobą rozmawiać. Przy czym wiesz doskonale, że oferta naprawdę by go zainteresowała. Jak sobie z tym radzić? Albo inna sytuacja – telefon nie odpowiada. I tak codziennie. Czy istnieją inne narzędzia, za pomocą których można skomunikować się skutecznie z klientem? Owszem, tylko trzeba ja znać i potrafić z nich skorzystać!

W programie szkolenia znajdują się zwykle takie zagadnienia jak praktyki w zakresie telemarketingu, pozyskanie klientów poprzez różne media społecznościowe czy budowanie kontaktów w sieciach networkingowych. To wszystko sprawy, które są bagatelizowane zwłaszcza przez osoby starsze. Niestety, to co było dobre „za komuny” nie sprawdza się w dzisiejszym świecie. Młodzież myśli w inny sposób niż my – im wcześniej to zrozumiemy, tym lepiej dla nas i naszej firmy.

Uważam, ze nie tylko szefostwo ale wszystkie osoby odpowiedzialne za sprzedaż w firmie powinny takie szkolenia przejść. Zwłaszcza, że od jakiegoś czasu można otrzymać dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na uczestnictwo w tego typu projektach.