Obok promocji firmy w internecie, jednym z popularniejszych form jest promowanie biznesu przez gadżety reklamowe. Takiego typu działania zdecydowanie umacniają więź pomiędzy klientem a marką. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm organizuje spotkania eventowe, konkursy, czy spotkania z potencjalnymi klientami podczas których Ci mogą otrzymać właśnie miły upominek – gadżety reklamowe.
Niestandardowe gadżety
Coraz więcej firm odchodzi od znanych i “tanich” gadżetów to których można zaliczyć długopisy czy notesy. Biorą pod uwagę to, że i klient jest też coraz bardziej wymagający. Rodzi to potrzebę zaskakiwania klienta i tego by podarować mu coś zarówno praktycznego i bardziej wymyślnego.
Wśród tych najciekawszych można wymienić. między innymi: plecaki reklamowe, torby reklamowe na dokumenty, kredki reklamowe z nadrukiem logo i wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe dla dzieci. Szczególnie jeśli promujemy branżę dziecięcą idealnym pomysłem jest podarowanie klientowi czegoś co jest spójne z marką mogą to być właśnie gadżety reklamowe dla dzieci, czy różnego typu gadżety do malowania dla dzieci.
Przykładowe gadżety reklamowe poniżej
fot: torba reklamowana dokumenty
fot: kredki reklamowe z nadrukiem logo
Te i wiele innych gadżetów znajdziesz na stronie www.biznespromotion.pl
Gadżety reklamowe z nadrukiem
Gadżet reklamowy sam w sobie nie jest wystarczającym elementem, który może promować markę. Musi być coś co będzie budzić skojarzenia z marką, coś co będzie spersonalizowane. Idealnym przykładem mogą być gadżety reklamowe z logo firmy bądź z nadrukiem. Pomyślmy zatem jak dobrze wyglądałyby przykładowo torby na dokumenty czy kredki reklamowe z nadrukiem logo, bądź inne gadżety przykładowo te dla dzieci, gadżety do malowania dla dzieci, plecaki reklamowe dla dzieci. Kto z rodziców nie chciały “upolować” dla swojej pociechy takiego gadżetu reklamowego. Z perspektywy firmy, która chce się promować za pośrednictwem upominków reklamowych, dobrze by logo bądź nadruk były częścią gadżetu reklamowego. Zapewne będzie to gadżet, który zdecydowanie “utkwi w pamięci” potencjalnego klienta.